Direktlänk till inlägg 7 maj 2010

TL träff!

Av Julia Eriksson - 7 maj 2010 10:53

Nyss kom alla gruppchefer ( TL) och hälsade på och berättade vilka personer som skulle hamna i deras team. Jag hamnade i Hannas team och jag är väldigt nöjd! Hon går på mammaledighet om 2 veckor och då blir det antingen en anders eller en anette som blir vikarie men jag tror att det kommer bli jättebra!

     Den 17 börjar vi i våra Team, mitt team heter Team fri surf. De personer jag fick med mig från min utbildningsgrupp var Johannes och Bea. Lina hamnade hyfsat nära mig men Sara hamnade många rum bort men då blir det internmail på rasterna! Jag lovar jag ska inte skicka internmail under den tid då jag pratar med kunderna, jag är smartare än så!

    Nu ska vi hålla på med repetition och i eftermiddag ska vi ta samtal. Jag har nu om vi bortser från saras del av samtalen tagit kanske 8-10 samtal.

 
 
Ingen bild

Storasyster

8 maj 2010 13:18

Verkar som att det är spännande på ditt nya jobb och att då får många utmaningar. Det verkar toppen lillasyster och jag är så glad och stolt över dig! Puss puss!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia Eriksson - 21 mars 2013 19:28

Jag har valt att starta en hälsoblogg som heter http://halsojojjo.bloggplatsen.se/I min hälsoblogg kommer jag att berätta min resa om hur jag ska gå ner 11kg och nå min drömvikt på 60kg. Jag kommer att ge tips både när det gäller motivation, träning ...

Av Julia Eriksson - 1 januari 2013 17:26

År 2013 ska jag göra något utanför min komfortzon.År 2013 ska jag göra saker för att jag har aldrig gjort dom förut.År 2013 ska jag tatuera symbolen för mitt stjärntecken till vänster om min högra skuldra.År 2013 ska jag förnya mitt CV för framtiden....

Av Julia Eriksson - 23 september 2012 15:51

För att komma ut till flera vill jag meddela här att jag säljer mitt skivbord på blocket för 150kr.http://www.blocket.se/gavleborg/Begagnat_skrivbord_i_tra_42828628.htm?ca=5&w=1 ...

Av Julia Eriksson - 13 september 2012 18:03

Allt för hälsa 2012 - Spotify gör träningen roligare.

Av Julia Eriksson - 9 september 2012 12:12

"Smalare" Starkare! Roligare! KOM I DITT LIVS FORM"-Dieten som får kilona att rasa-Test: Hitta träningen för din kropp Detta är några av huvudrubrikerna som tidingen ToppHälsa har på sin omslagsbild på deras senaste nummer. Jag har under olika tillfä...

Ovido - Quiz & Flashcards