Alla inlägg under april 2011

Av Julia Eriksson - 27 april 2011 21:25

Jag har just spenderat 1500kr på ett par löparskor, ilägg till skorna och en löparjacka, det sved till men det kommer att var värt pengarna och mina fötter kommer att tacka mig!

Av Julia Eriksson - 19 april 2011 21:15

Nostalgi - 2011 - Minnen från min uppväxt. 

Av Julia Eriksson - 4 april 2011 21:22

Åh vad glad jag blev när det var Bea som ringde mig vid 19.50 och ville prata i över 1 timme!

Mina öron är röda och mina kinder är röda av allt skratt!

Av Julia Eriksson - 3 april 2011 21:14

Det har nu gått en vecka sedan Kajsa gick bort och under den här veckan har jag märkt att allt är inte som det ska, det finns ett tomrum i huset som endast Kajsa kan fylla.


Mamma och jag har precis sett på en film som heter Eat Pray Love, en film som handlar mycket om att hitta en balans i livet, att släppa taget och förlåta sig själv.

Det finns en replik i den filmen som är fantastisk.. " I love you.. so love me, but I miss you..so miss me..." Det är ungefär så jag känner och tänker om Kajsa just nu, men jag kan erkänna att jag har haft lite dåligt samvete över att jag grät endast i två dagar, jag grät i två dagar sen var mina tårar slut. Jag fick dåligt samvete därför att hon fanns med oss i 14 år och då borde inte mina tårar ta slut på bara två dagar.. Jag har lätt att få dåligt samvete över saker jag inte kan kontrollera, saker som jag inte borde ha dåligt samvete över överhuvudtaget. 

Ovido - Quiz & Flashcards