Alla inlägg under januari 2010

Av Julia Eriksson - 5 januari 2010 22:27

Jag var på rekrytering på teleperformance idag som innehöll en jobbintervju, min första riktiga vill jag bara tillägga. Det gick riktigt bra och jag kände mig väldigt självsäker och nöjd när jag åkte därifrån. Senast måndagkväll ska de ha hört av sig. Jag hoppas verkligen på att jag får det här jobbet. Jag kämpar om 1 av 20 platser och jag kämpar mot kanske 50 andra personer. Oddsen kanske inte är till mig fördel men jag har hoppet uppe. Nu ska jag vara kaxig och skriva NÄR jag får jobbet så ska jag försöka spara så mycket som möjligt av lönen jag får, så jag slipper ta ett så stort studielån, det vore skönt med den avlastningen. På tal om lån håller jag på att få riktiga ångestattacker, egentligen borde jag inte skriva om något sånt så här öppet men det känns ändå rätt skönt att skriva om det. Jag är bara så nervös inför framtiden att jag inte kan tänka helt klart. Jag vet att mina föräldrar och syskon finns till om jag har några frågor, för de har varit med om en hel del, de är ju trots allt 8, 11 och 14 år äldre än mig, så jag borde försöka slappna av lite men det är svårt. Efter jag har skrivit klart det här inlägget ska jag försöka skriva ett personligt brev som jag ska skicka med min ansökan till frisörskolan. Jag har nu bestämt mig för att jag ska skicka in min anmälan den här veckan.


Nu får jag nog gaska upp mig lite och försöka tänka positivt, det brukar jag kunna fixa!

Av Julia Eriksson - 3 januari 2010 20:33

2010 = Söka till frisörutbildning  så fort som möjligt.

              31 maj testdag i Bromma, startdatum den 9 augusti.


Jag börjar bli lite nervös.

Ovido - Quiz & Flashcards